Łączna liczba wyświetleń

FACEBOOK

piątek, 6 września 2013


13 pokoi... 


...tyle powinien mieć mój dom by pomieścić mój zmieniający się z prędkością światła gust, mógłby mieć też 13 kuchni i 13 łazienek i chyba powinnam mieć 13ścioro dzieci, by ubrać je we wszystko co mi się aktualnie podoba zanim wyrosną. No i może jeszcze powinnam zarabiać ze 13ście tysięcy by móc sobie na to wszystko pozwolić.
Póki, co jestem mamą jednego synka, lat 3, mam jedną łazienkę, jedną kuchnię i 3 pokoje :) 
...mieszkamy pod 13stką.... Czarnego kota nie mamy... nie jesteśmy przesądni, za "powodzenia" dziękuję :) znaczy zapeszam :))))
13 pokoi będzie o tym, co mi w duszy gra, co kocham, co lubię, postaram się pokazać Wam to nad czym się zatrzymuję, rzeczy piękne, migawki z naszego życia. Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz