Łączna liczba wyświetleń

FACEBOOK

sobota, 2 listopada 2013


LAZY DAY

Czyli sobotnie lenistwo. Z tej okazji migawki spialniane :)))
Plan pierwotny zakładał sypialnię w kolorach bieli i szarości z dodatkiem ni to mięty ni to turkusu ni to błękitu... Jeszcze się dobrze nie zadomowiłam, a już mam nową wizję... czyli kłania się chęć posiadania 13stu sypialni :) Z pewnością zostanie biel (bo jakby inaczej) i szarość, a moja wizja zakłada przełamanie całości czarnym i żółtym. Co z tego wyniknie? Hmmm czas pokaże. Z pewnością nie omieszkam się pochwalić :) Póki co pomponami i pudełkami podzieliłam się z synkiem, zakupiłam tabliczkę z podtekstem :) z resztą muszę chwilkę zaczekać, ale myślę, że krok po kroku wprowadzę moją nową wizję w życie.
Pozdrawiam leniwie z nieco mniej uporządkowanej sypialni.









2 komentarze:

  1. Ale u was pięknie :* pozdrawiamy i zapraszamy do nas jeśli masz chętke, tatinkowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Staram się, tatinkowelove oczywiście odwiedzimy :) Pozdrawiamy :)

      Usuń