Łączna liczba wyświetleń

FACEBOOK

środa, 9 października 2013




BYŁO PYSZNE ;) Nasze bezglutenowe przekąski :)


Dziś głównie fotorelacja pt. Było pyszne :)))
Moje dziecko mnie ostatnio zaskakuje, pomijam fakt, że wzbudzamy sensację w tramwaju, bo zamiast bułki wyciągamy kabanosy, albo makaron... najbardziej zadziwia mnie różnorodność smaków jakimi delektuje się mój mały człowiek.. pomijam sosy czosnkowe z kiszonym ogórkiem, ostatni hit to kabanos maczany w jogurcie ryżowym (smak waniliowy)... w sklepie życzy sobie by zakupić cukinie, w wolnym tłumaczeniu kiwi :) Jakoś nie chce mu wejść do głowy ta nazwa, ważne że ja wiem o co chodzi. A kiwi jak wiadomo do najsłodszych owoców nie należy, więc cieszy mnie, że nie tylko banany są jadalne. Ostatnio zainspirowany Świnką Peppą, zażyczył sobie koktajl owocowy i jeszcze scena była, że nie jest zielony, bo u Peppy się zielony od jabłek zrobił (akurat, phiii nawet ja tak nie wymyślę). I nawet marchewka stała się ulubioną przekąską, chyba za sprawą przedszkola. Jeszcze mamy małe problemy z jadalnościa kaszy gryczanej i buraczków, ale tu chyba mnie należałoby wysłać do przedszkola :P Jak widać ciekawych alternatyw dla przekąsek bezmleczno-bezglutenowych jest wiele. Liczy się kreatywność :))) 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz