Łączna liczba wyświetleń

FACEBOOK

czwartek, 10 października 2013




Dziś pokoik Wiktorka

Gdy Wiktor zobaczył swój pokoik, zaczął niemal płakać, że chciał żółty... zielony.... czarny... mamo zabierz tę tapetę... itd. to uświadomiło mi, że mój 3 latek ma charakter, ale też że chce już decydować o tym co jego dotyczy... Oczywiście wszystko w kontrolowanej formie, ponieważ pokoik mi się podoba i włożyłam w niego naprawdę wiele pracy postanowiłam jedynie pozwolić Młodemu dokleić naklejki, dokupiliśmy kolorowe pompony Love&Love - bombony jak mówi Wiktor i chyba mu się podoba :) już nie woła, że chce zielony, żółty itd... 
A oto efekty mojej pracy:












3 komentarze:

  1. gdzie można zakupić takie pudelka?
    pokoik jak najbardziej w naszych kolorach- super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pudełka ze sklepu pt, (z przecinkiem w nazwie :)) coś jak Flo, o ile to nie dawne Flo.

      Usuń
    2. http://allegro.pl/zestaw-3-pastelowych-pudelek-s-i3715858429.html
      Znalazłam jeszcze coś takiego :) ciut mocniejsza kolorystyka :)

      Usuń