Łączna liczba wyświetleń

FACEBOOK

wtorek, 22 października 2013

ZŁOTA POLSKA JESIEŃ...




Ostatnio polubiłam jesień, w sumie nic w tym dziwnego- jest po prostu pięknie. Tegoroczna jesień rozpieszcza nas słońcem, temperaturą, cudnymi kolorami. Dzięki niej zakochałam się w żółtym musztardowym kolorze, i ciepłych odcieniach, choć na co dzień raczej towarzyszą mi chłodne zimowe niemal barwy. Z racji pięknej pogody staramy się dużo i często bywać na powietrzu i wyszukujemy atrakcje i miejsca przyjazne maluchom, gdzie nikomu nie przeszkadza milion pytań dlaczego, gdzie dziecko może zobaczyć i poczuć eksponaty (tak, tak bywamy w muzeach :)). W ostatnią niedzielę wybraliśmy się właśnie do Muzeum Lotnictwa Polskiego i muszę przyznać, że nawet mi się podobało, choć muzea raczej nie są dla mnie atrakcją. Może czas to zmienić? By moje dziecko i znało trochę historii i trochę sztuki,  a jednocześnie żeby kojarzyło mu się to z miłym spędzeniem czasu. Ale o muzeach innym razem. Dziś o jesieni, pięknej, która grzeje mnie promieniami słońca zaglądając przez okno...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz